مجاهدین اسلام

...وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْراً عَظِیماً

مجاهدین اسلام

...وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْراً عَظِیماً

مجاهدین اسلام

فضّل الله المجاهدین بأموالهم و أنفسهم علی القاعدین درجه، و کلا وعد الله الحسنی، و فضّل الله المجاهدین علی القاعدین أجراً عظیماً. سوره نساء، آیه ی 95

اینجا خاکریزی است برای دفاع از حریم ولایت.

آیه 95 سورۀ نساء از اون کارهای تبلیغاتی خداست. تبلیغات برای ساختن یک فرهنگ، فرهنگی که حالا ما اسمش رو گذاشتیم روحیۀ جهادی...

همان فرهنگی که دشمن شبیخون زده بهش. تجاوز کرده بهش. چون بهتر از ما فهمیده چه سعادتی در گروی این فرهنگ است.

آری ما با شیطان طرفیم، نه صرفاً یک کشور به نام آمریکا و ایادیانش. بهتر از من و تو تفاسیر را مطالعه میکنند در پژوهشکده های استراتژیکیشان.

چه بصیرتی داشت، پیر جماران. روحت شاد روح الله کبیر. براستی که شیطان بزرگ با ما، با ایران اسلامی در تقابل است...

برادر بسیجی، تویی که خود را جهاد گر میدانی، روی قبر مختار این آیه هک شده است...

باشد که سرانجام ما هم پیوستن به خدا باشد با جهاد با شهادت ...
.
.
.
.
عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است/
دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است...
.
.
.
مرگ بر آمریکا یک اصل اعتقای است برای ما و به نوعی باوری است دینی مبنی بر اندیشه های عاشورایی.

امیر تتلو یک بسیجی است!

مجاهدین اسلام | دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

تکلیف اهل شرع با موسیقی مشخص است. یعنی موسیقی وقتی قابل شنیدن است که حد و مرزهایی داشته باشد. که جای بحث دارد این حد و مرزها.

در حال حاضر موسیقی رپ که به قولی یک موسیقی اعتراضی اجتماعی است بنا بر همان نداشتن حد و مرزها از دایره قابل گوش دادن خارج می شود. اما در جامعه ای که مدعی زمینه سازی ظهور است و برای این زمینه سازی احتیاج  است به حضور تمامی اقشار زیر یک پرچم، آیا دستگاههای انقلابی و فرهنگی نظام پتانسیل این وحدت و اتحاد را دارند؟

با توجه به فرمایش پرچمدار انقلاب، جذب حداکثری و دفع حداقلی که یک امر عقلانی و بدیهی است و همینطور با توجه به جمعیت مخاطب موسیقی رپ در ایران و باز با توجه به وظیفه شرعی و اخلاقی نظام نسبت به آگاهی بخشیدن به قشر بی تفاوت به مسایل سیاسی و کلان نظام و باز هم! همینطور با توجه به تکلیف جبهه انقلاب فرهنگی  در برابر خیل جوان رپ گوش کن آیا عقلانی است ما با خواننده زیر زمینی مملکت که با برداشتن  باری از روی دوش مسئولان نظام که حقیقتا خود آنها و ما قادر به برداشتن آن نبودیم برخورد قهری ویا اظهار نظری افراطی داشته باشیم؟

امیر تتلو از انرژی هسته ای میخواند.

امیر تتلو برای خیلی از هم فکران ما انسانی است منحرف، اما مگر ملاک حال فعلی افراد نیست؟ آیا مگر غیر از این است که هر کسی به هر شیوۀ پسندیده ای در حفظ و نشر آرمان های نظام و انقلاب کوششی کند او یک بسیجی است؟

آیا این کلیپ ویدئو آقای امیرحسین مقصود لو معروف به تتلو  ایشان را نزدیک نکرده به امام روح الله؟ وظیفه ما در برابر شخصی که مستعد است برای سفیر خامنه ای شدن برخورد قهری و افراطی است؟

فقط با کمی رصد رسانه های مخالف جمهوری اسلامی به خوبی درک خواهیم کرد که به درستی گل را وارد دروازه دشمن کرده این خوانندۀ زیر زمینی!

مگر غیر از این است که حرف و شعار نظام در مورد انرژی هسته ای و خلیج فارس را بصورتی هنرمندانه به یکدیگر گره زده و بر زبان هایی جاری ساخته که شاید تا قبل از آن انرژی هسته ای به اندازه یک سری قلیان در فلان سفره خانه برایشان اهمیتی نداشته.

اما جای تعجب و ایضا تأسف دارد که بعضی از مسئولین و حتی دوستان حزب اللهی در ک نکرده اند این مهم را. اذعان رادیوهای معاند نظام خبر از کلافگی آنها میدهد. با تایید این حرکت انقلابی تتلو، گل به خودی زده اند و با تحریم این حرکت مخالفت خود را با یک میلیون و چهارصد هزار طرفدار پروپا قرص این خواننده که غالبا هم فکر تتلو هستند اعلام کرده اند.

منظور از این جملات تعیین شخصیت مخاطبان رپ و یا طرفداران تتلو نیست بلکه کم کاری خودمان را نسبت به هم نسلی هایمان را گوش زد میکنم. ما که بعنوان مدعی انجام ندادیم، لا اقل چوب لای چرخ امثال تتلوها هم نکنیم.

بعضی ها میگویند هدف وسیله را توجیه نمیکند و من در پاسخ به آنها میگویم که این وسیله بد را نشان دهید؟ و این جمله طلایی شامل حال خود شما هم میشود که هدف مقدس شما که شاید امر به معروف و نهی از منکر و  یا ... باشد وسیله بدتان را که همین افراطی عمل کردن و نادیده گرفتن شعار جذب حداکثری و آگاهی ساختن قشر بی تفاوت به مسائل سیاسی کلان را توجیه نمی کند.

غفرالله لی و لکم

پ.ن1: به نظرم تو مسئله هسته ای هم کمی هم دل تر باشیم با تیم دیپلماتیک زیبنده تر میاد. به هر حال اینها علاوه بر زحمت زیادی که کشیدن مورد وثوق و اعتماد رهبری هستند و فرزاندان این ملتند.

پ.ن2:خواستم از فیلم(...) رستاخیز بنویسم که دیدم انصاف به حمایت کردن از این کلیپ نزدیکتره.

پ.ن3:انشالا توفیق انجام وظیفه تو قلعه گنج رو اونم تو گرمای تابستون داشته باشیم. بالاخره اردوی جهادی یجورایی ماه محرم تو خودش داره...

التماس دعا

یا علی

نظرات  (۴)

سلام،
دلم تنگ شده بود برای وبلاگ و نوشته هاتون خیلی وقت بود سر نزده بودم،😂🙈;-)
کلا که خوشم نمیاد ازین بنده خدا، ولی دمش گرم،
پی نوشت یک؟؟؟!!!
پی نوشت دو :رستاخیزم که به هیچ عنوان فیلمشو نمبینم،هرچقدرم خوب باشه...!!!
به یاد ماهم باشید تو جهادی
یاعلی🌹🌹 @):-
پاسخ:
سلام
ما هم واسه خودت دلمون تنگ شده
واقعا دمش گرم
در مورد رستاخیز حرف بسیار است!
ایشالا قسمت بشه جهادی
یا علی
بسم الله الرحمن الرحیم
درخط:
حرف جنابعالی کاملا متین است در بحث حمایت اما آیا امیر تتلو یک بسیجی است!!!

-)آیا هر شخصیتی ترانه ای برای ایران خواند ما باید صفت‌ با عظمت بسیجی ‌را به او ‌اختصاص دهیم؟؟؟

درست است امیر‌حسین مقصود لو برای ایران و انرژی هسته ای شعر خوانده ولی قرار بر این نیست که صفت بسیجی‌ را به او بدهیم حتی با این که بعضی موسسات او را بزرگ جلوه داده اند ،(به این جمله دقت کنید=») درست است که ما باید او را حمایت کرده و پشت وی به ایستیم برای وحدت شاید که وی توبه نموده و بسیار انسان پاک و خوبی شده خیلی‌ بهتر از بعضی بسیجیان امروزه به خصوص خودم ولی بگزاریم‌ که وی برادری خود را نشان دهد بعد القاب و اوصافی به او اختصاص دهیم.
متاسفانه ما ایرانی ها حد تعادل رو نمیشناسیم...
یا افراط کرده و وی را فردی کافر میدانیم و یا این که تفریط میکنیم‌ و وی را شخصی بسیجی‌ میخوانیم.
باید صبر‌ کرد و رفتار های بعدی وی را آنالیز نموده و بعد تصمیم ‌بگیریم که امیر‌حسین مقصود لو شروع کرده به خواندن ترانه هایی که باعث وحدت میشود یا باعث تفرقه و بعد اگر‌خواستید اوصافی به وی میدهیم نه اینکه هیچ چیز معلوم نیست او را بت کرده ایم.
خدایی نکرده شاید بخاطر منافع شخصی(که جای تأمل دارد) دست به این کار زده و یا شاید هم به دلیل وحدت ایران دست به این کار زده به همین دلیل در حال حاضر نمی توان زود قضاوت نموده و تصمیمی گرفت و به او گفت بسیجی یا کافر!!!
پاسخ:
سلام
بله به نظر من ایشون تو این مرحله یک بسیجی است.
بله قرار نیست هر کسی ترانه ای برای ایران خواند ما بگوییم بسیجی است اگر اینطور بود الان داریوش اقبالی(کثیف) لا اقل باید فرمانده بسیج میشد. حرف بنده اینجاست، هر کسی برای انقلاب کاری کرد او بسیجی است خواه فیلم بسازد یا ترانه بخواند یا حلقه صالحین تشکیل دهد.
بسیج صفت یا مدرک نیست که ما بخواهیم بعد از گذراندن مقطعی این صفت را بگیریم. بلکه یک امر اعتقادی است و یک تفکر عقلانی و الهی است.

اینکه گفتین ایرانیا حد تعادل رو نمیشناسن نظر شماست و البته یکسری های دیگه، اما طبق گفته مقام معظم رهبری هر کسی برای حفظ آرمان های انقلاب حرکتی کند او بسیجی است و مثال میزنند کسانی را که برای راهپیمایی 22بهمن می آیند و تاکید میکنند کارت بسیج فقط یک کارت صرفا شناسایی است و ... 
طبق نظر شما ما نمی تونیم به هر کسی که راهپیمایی میاد بگیم بسیجی، مثلا طرف باید بره تو سوریه شهید بشه بعد بگیم او بسیجی است.
در ضمن ما وظیفه نداریم رفتار کسی را آنالیز کنیم و بعد نمره بدهیم چون عددی نیستیم، ما یعنی تمام انسانها منهای اولیا اگه عرضه داشتیم رفتارهای شخصی خود را آنالیز میکردیم که میشه همون مراقبه و محاسبه. پیشوایان ما(ائمه معصومین) هم چنین حقی را برای خود قائل نبودند با اینکه صاحب تمام علم ها بودند زیرا به اذن خدا همه ائمه و مؤمنین مأمور به ظاهرند.
این نگاه صفر و صدی یا بسیجی یا کافر خیلی به عدم تعادل فکری نزدیکتره.
این نگاه تفریطی من البته به زعم جنابعالی حاصل کنکاش توی سایت khamenei.ir هستش.

خودمونی:
ی مقدار این دیوار حزب الهی بودن و شدن رو بیاریم پایین تا بتونیم از توش فرار کنیم، چون این محصوری که توش قرار گرفتیم نه بسیج است نه حزب الله. اینقدر سخت که زورمون بیاد یکی که ظاهر میزونی نداره ولی شاید از خیلیا به امام زمان نزدیکتر باشه رو بگیم تو هم میتونی شهید شی...


از اینکه صریح حرفتو زدی ممنونم
یاعلی
با سلام
-)سوء تفاهم*بنده در بحث افراط و تفریط قصد توهین و بی ادبی به جنابعالی رو نداشتم.(شما بزرگ ما هستی و بنده خاک پای شما)
-)در بحث پایین آوردن دیوار حزب الهی بودن بنده هم عرض کردم که شاید امیر مقصود لو توبه کرده و انسان پاکی شده خیلی بهتر از بسیجیان امروزه از جمله خودم و مورد تایید حضرت ولی عصر (عج)...
-)عرض من این است که اگر خدایی نکرده خدایی نکرده ایشون فردا روزی ترانه ی ضد انقلابی بخونه عکس العمل ما نسبت به ایشون که فردی بسیجی خوانده شده چیه؟
-)در بحث خودسازی و آنالیز دیگران: بنده منظورم از آنالیز قضاوت افراد نیست( در آخر متن قبل هم ذکر کردم ، پس کسی رو قضاوت نمیکنم) بلکه نظر دادن درباره ی رفتارشون هست
-)بنده نیز در متن جنابعالی به نگاه صفر تا صدی ایراد گرفتم ، الان دو فرد مومن در وبلاگشان یکی امیر مقصود لو را کافر میخواند و دیگری او را بسیجی...
عرض بنده واضح و صریح است که ما نه او را بکوبیم که دفع شود نه او را آنقدر بزرگ کنیم که همانند بت شود بلکه در تعادل و میانروی از او حمایت کرده و کمکش کنیم(گفته جنابعالی: این نگاه صفر و صدی یا بسیجی یا کافر خیلی به عدم تعادل فکری نزدیکه)

پ.ن۱: بنده در متن اول تمام صحبت ها از جمله حمایت و زود قضاوت نکردن امیر مقصود لو چه بسیجی و چه کافر بیان کرده بودم ولی با پاسخ جنابعالی مجبور به نوشتن دوباره شدم..

خودمونی:
جنابعالی متن بنده را سطحی خوانده و در پاسخ فقط متن را کوبوندید ولی اگر کمی با تامل به متن بنده نگاه میکردید متوجه میشدید که بنده نه کسی رو قضاوت کرده و همچنین از امیر مقصود لو حمایت کرده و میکنم و اصلا به متن جنابعالی از دیدگاه محصور حزب الله و بسیج نگاه نکردم.
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
سلام
اینکه شما بسیجی گفتن ایشون رو تفریط میدونین نه توهین به بندس نه بی ادبی، بلکه نظر شماست. در مورد پایین آوردن این دیوار کذایی هم باید تو عمل نشون داد جنابعالی از یه طرف میگی شاید ایشون از خیلیا از جمله خودم بهتر باشه و از طرفی میگید شاید توبه نکرده و... این دوگانگی در حرف یعنی همون دیواره.
اصلا به هیچ احد و ناسی ربطی نداره کی توبه کرده کی نکرده، طبق سیره ما باید همه انسانها بالاخص مسلمین و مخصوصا شیعیان را تواب و بالاتر از خودمون بدونیم و ملاک حال فعلی افراد است حالا فردا اگه طرف شد معاند خدا اونموقع هم تکلیف ما مشخصه.
امیر تتلو جای خود حتی ولیه فقیه رو هم نباید بت کرد. مشکل اینجاست که ما نمیخواهیم حق کار رو ادا کنیم چون فلانی در حد کاری که انجام داده نیست...
ی راه بهتر اینه که شما صبر کنید رفتارهای بعدی ایشون رو آنالیز کنید و اگر برادری خودش رو ثابت کرد بعد در موردش قضاوت کنید.
شما ببین حرف کی به حق نزدیکتره، اینکه امر گفته بسیجی زید گفته کافر مهم نیست. 
بعدشم این نوع حرفهایی که در تمجید ایشون زده میشه حقه کار با ارزش ایشونه چه بخواد بزرگ بشه چه نشه. 
در آخر: دوره زمونه ای نیست که ما بشینیم کنار و تخطئه یک کار ارزشی رو ببینیم بعد بگیم لنگش کن.
اینکه بنده متن پر محتوا و عمیق حضرتعالی رو سطحی خوندم شما بذار رو حساب سطحی بودن بنده.
یاعلی
سلام
انصافا نوشته ب دور از هرگونه اغراض شخصی یا جهت گیری بود. احسنت
تمام مطلب فقط و فقط تو ی جملتون جمع و خلاصه شد، خداییشم آبی بود روی آتیش برای خیلیهااااااا

(( آیا مگر غیر از این است که هر کسی به شیوه پسندیده ای در حفظ و نشر آرمانهایمان نظام و انقلاب کوششی کند او یک بسیجی است))

نمیدونم این جمله برای خودتون بود یا نه !!!!!!
ولی باید با طلا این جملرو نوشت ...

ولی اینو چن دفعه ی دیگم ب خودم گفتم ، شما چرا نویسنده نشدی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

پ ن 1: بسیار عااالی
پاسخ:
سلام
شما لطف داری
ایشالا مورد توجه شهدا هم قرار بگیره این وجیزه ها
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">