مجاهدین اسلام

...وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْراً عَظِیماً

مجاهدین اسلام

...وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْراً عَظِیماً

مجاهدین اسلام

فضّل الله المجاهدین بأموالهم و أنفسهم علی القاعدین درجه، و کلا وعد الله الحسنی، و فضّل الله المجاهدین علی القاعدین أجراً عظیماً. سوره نساء، آیه ی 95

اینجا خاکریزی است برای دفاع از حریم ولایت.

آیه 95 سورۀ نساء از اون کارهای تبلیغاتی خداست. تبلیغات برای ساختن یک فرهنگ، فرهنگی که حالا ما اسمش رو گذاشتیم روحیۀ جهادی...

همان فرهنگی که دشمن شبیخون زده بهش. تجاوز کرده بهش. چون بهتر از ما فهمیده چه سعادتی در گروی این فرهنگ است.

آری ما با شیطان طرفیم، نه صرفاً یک کشور به نام آمریکا و ایادیانش. بهتر از من و تو تفاسیر را مطالعه میکنند در پژوهشکده های استراتژیکیشان.

چه بصیرتی داشت، پیر جماران. روحت شاد روح الله کبیر. براستی که شیطان بزرگ با ما، با ایران اسلامی در تقابل است...

برادر بسیجی، تویی که خود را جهاد گر میدانی، روی قبر مختار این آیه هک شده است...

باشد که سرانجام ما هم پیوستن به خدا باشد با جهاد با شهادت ...
.
.
.
.
عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است/
دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است...
.
.
.
مرگ بر آمریکا یک اصل اعتقای است برای ما و به نوعی باوری است دینی مبنی بر اندیشه های عاشورایی.

نقش هاشمی در 88

مجاهدین اسلام | سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۴۰ ق.ظ

بسم الله الحق

امروز سالگرد روزی است که بساط فتنه چیده شد. روزی که قفل بعضی از دهان ها شکسته شد و هم ندا با مردم فریاد زدند مرگ بر فتنه گر. روزی که زخم کهنه جسارت به خیام اباعبدالله(علیه السلام) دوباره سرباز کرده بود و...

 

این وجیزه قرار نیست خاطره نگاری و یا یادآوری ایام 88 را پیش بگیرد. بلکه سخن از جماعتی دارد که به خوبی آشنا هستند با نظام و انقلاب و دشمن های قسم خورده اش و در کنار این علمی که دارند توان خاموش ویا کم کردن آتش فتنه را هم دارند و یا بالعکس. سخن از پاشنه آشیل دشمنان این مرز و بوم است.

اکبر هاشمی رفسنجانی

                                                نقش هاشمی در88

برای درک عمق حرکت های منفی ایشان و نزدیکانش در عرصه سیاسی و مخصوصا 88 باید نگاهی داشت به انتخابات سال 84. انتخاباتی که جریان دروغگو و مشکل دار اصلاحات بخوبی درک کرده بود بعد از کلاهی که بر سر ملت گذاشته به هیچ عنوان پیروز که هیچ، بلکه شکستی مفتضحانه خواهند خورد. بنابراین دخیل بستند به اکبر آقای هاشمی.

از این حرکت اصلاحاتی! هم عبور میکنیم تا برسیم به عملکرد غیرقابل تایید اکبرآقا در سال 84.

بعد از یکسال خبرساز بودن و تیترهای مختلف در مورد ایشان و... بالاخره آمدند تا به قول خودشان کوتوله رییس جمهور نشود.

چند ماه قبل از ورود ایشان به کاندیداتوری، صادق زیبا کلام طی مصاحبه ای مفصل با هاشمی بر سر "توسعه سیاسی" حکومت کلید را به دست ما میدهد!

صادق زیباکلام توسعه سیاسی را فقط در آزادی بیان و روزنامه های غیر دولتی و تعطیل شدن زندان اوین نمی داند، بلکه در کم شدن فاصله شخص اول حکومت با سران قوا و مدیران نظام است و با یادآوری مجلس زمان پهلوی به این نکته اشاره میکند که افتخار رییس مجلس وقت (عبدالله ریاضی که بعد از انقلاب اعدام شد) این بود و در هر مراسمی در حضور شاه می گفت "بزرگترین افتخار مجلس برآوردن منویات ملوکانه است". بعد انتقادی میکند بر شهید رجایی و سریع به زمان حاضر بر میگردد و ریاست مجلس توسط حداد عادل را تخطئه می کند که ایشان جلوی رهبری خبردار می ایستد و رئیس قوه قضائیه را هم که رهبر انتخاب می کند و چه به روز مردم و جامعه خواهد آمد و... و ایران رئیس جمهوری می خواهد که فاصله را با رهبری کم کند (یعنی کلام رهبری تاثیری در تصمیم رییس جمهور نداشته باشد!)

جدا از ایرادها و پاسخ به این اظهارنظر که نشان دهنده درک پایین ایشان از نعمت الهی ولایت فقیه است جواب تامل برانگیز هاشمی خواندنی است که بعد از این صراحت زیبا کلام می گوید: با شما بر سر این موضوع اختلافی ندارم.

حالا اقدامات هاشمی در انتخابات 84 و بعد از شکست انتخاباتی و نطق ها و دیدارهای ایشان. انتشار نامه محرمانه امام و خبر دادن احمدی نژاد از نامه ایشان به پادشاه امارات مبنی بر سقوط شش ماهه دولت، حمایت از مدیریت مافیایی دانشگاه آزاد، داستان موسویان و گروه پالیزدار، اتهامات بی اساس زدن به دولت نهم تا بحرانی نشان دادن وضعیت اقتصادی و سیاست خارجی و سفرهای خارجی ایشان را شاید بتوان فاز اول حرکات رییس تشخیص مصلحت دانست و با نزدیک شدن به انتخابات88 و مطرح کردن "دولت وحدت ملی" فاز دوم کلید خورد و با حمایت از میرحسین نمایان تر شد. سر انجام مناظره های تاریخی انجام شد و کارگردان این صحنه آرایی رخ عیان نمود. نامه سرگشاده رفسنجانی به رهبری، عفت مرعشی حکم جهاد می دهد، خانواده هاشمی روزهای پرکار خود را در ایامی که مملکت در آتش فتنه میسوخت به نفع دامن زدن به این آتش شروع میکند.

و ادامه پیدا میکند این راه کج تا کنون. حالا این کارهای صورت گرفته که تیتر وار گذشت و تنها بخشی از حرکات مذبوحانه ی ایشان و خانواده هاشمی است را در کنار مصاحبه صادق زیبا کلام بگذرایم...

 

دعا کنیم برای عاقبت بخیری یکدیگر

پ.ن1: جهت مطالعه کامل مصاحبه صادق زیبا کلام ر.ک به هاشمی بدون رتوش ص250

و این سیر از 83 تا بعد از فتنه به دوفاز تقسیم شد و گرنه اقدامات ایشان در زمان جنگ، داستان مک فارلین، بعد از رحلت امام و دوران به اصطلاح سازندگی و مدیریت خاتمی برای خود فازها دارد.

پ.ن2: روزهای تلخ 88 مخصوصا عاشورایش را فراموش نمی کنیم.

دوست دارم من هم از اربعین کربلای امسال بنویسم اما... ترجیح میدهم  حمایت بی پرده از سخنان دوراندیشانه رحیم پورازغدی را. انشالا بزودی

پ.ن3: دنبال جمع آوری مدارکی هستم دال بر حضور فعال جریان ضاله و منحوس انجمن حجتیه در فتنه88 و نقش سران واعضای کثیف و منافق این جریان در فتنه که به لطف دولت تمدید و امید جرأتی پیدا کرده اند!

به گفته وزیر اطلاعات وقت، این جریان پلید مستقیما در فتنه حضور داشته اند.

 

 

یاعلی

نظرات  (۹)

  • کیمیای وصال
  • سلام
    تشکر بابت روشنگری و پست خوبتون.
    درباره پ.ن 2 : چه اشکالی دار که به هر دو بپردازین؟
    برقرار باشید
    یا حق
    سلام

    به تعبیر امام خامنه ای، در انتخابات 88 جنگ احزاب راه انداختند و انجمن حجتیه بخشی از این پازل منحوس بر علیه آرمان های انقلاب و ولایت مطلقه فقیه بود.

    من هم با کیمیای وصال درباره پ. ن 2 موافقم. چه اشکالی داره که به هر دو بپردازین؟
    خیلی دوست دارم روایتتون رو از اربعین امسال بخونم.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    این انجمنی ها پست تر و پلیدتر از اون چیزی هستند که ما شنیدیم و میدونیم. واقعا کرگدن هایی تو پوست آهو هستند. این بی شرف ها بنای حرکتشون رو گذاشتن رو تربیت نیرو، به همین دلیل بهترین مدارس رو در اختیار دارن و بالطبع بهترین بچه ها رو جذب میکنند.
    ب نظرم اینها وهابیتی هستند در شیعه که زیر خاکستر هستند.
    ایشالا فاطمیه از اتفاقات نا خوشایند اربعین می نویسم.
    یاعلی
    سلام
    ناگفته های خواندنی یکی از دانش آموختگان مدارس انجمن حجتیه:

    http://iusnews.ir/fa/news-details/152831/%D9%86%D8%A7%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86%DB%8C-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%AE%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D8%AD%D8%AC%D8%AA%D8%A8%D9%87:-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%88%D8%AD%D8%AF%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%B9%D9%87-%D9%88-%D8%B3%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%AA-%D8%B3%D8%B1%D8%B3%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%7C-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%DA%86%D9%86%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D9%BE%D9%88%D9%84%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF/
    پاسخ:
    سلام
    ممنون ازین لطف.
    مطالعه و استفاده شد.
    یاعلی
    "الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمؤمنین علی ابن ابی طالب ع"
    سلام بر یار رهبری و فرمانده ی همیشگیمان.

    واقعا تعجب کردم، از شما انتظار نمیرفت اینجوری راجب آقای هاشمی نویسد. (البته که مواضع ما در برابر ایشون مشخصه) .
    با خوندن این متن مجبور شدم دوباره برم و کلی بگردم و اون کلیپ سخنرانی حضرت آقا رو که تو نماز جمعه ۸۸ ایراد کردنو گوش کنم.
    واقعا خیلی کم پیش اومده بود که آقا رو انقدر عصبی ببینم. تو اون سخنرانی ایشون فرمودند که من برای اولین بار مجبور شدم که از کسی نام ببرم و عابروی به ناحق رفته شدش رو بخرم. آقا از آقای هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری صحبت کردند.
    آقا در مورد هاشمی رفسنجانی گفتن که این توهین هایی که به ایشون شد انگار به من شد، اگر اثبات شد که خود آقای هاشمی به شخصه دخیل بودن که هیچ فرقی بین آحاد جامعه نیست و ایشون یاحتی رهبری هم باید توبیخ بشود. در ضمن این که آقا فرمودند بستگان کارهایی انجام دادند که به سزای عملشون خواهند رسید..... (با این صراحت)
    متن قبلی در مورد فرزندان شیخ انصافا به موقع و حساب شده بود.
    ولی مشکل ما اینجاس که ما کیدامون مثل کیدای اونا حساب شده نیست، یه جای کار میلنگه، که با تصریح سخنان رهبری بعد انجام کار، مثل روز برامون روشن میشه. اگر چه که """"" پیروز نهایی همیشه حق است""""""
    *امیدوارم منظورمو رسونده باشم*
    ایشالله کلیپ کاملشم اگر خواستید و امر کنید به خدمتتان خواهم رساند.







    (((((شاید باورتون نشه ولی تو زندگیم کمتر کسی رو مثل شما دیدم که انقدخاطره داشته باشه، تازه خاطره هاییکه همه برا شنیدنش سر و دست میشکونن.
    .
    .
    .
    .
    .
    پس زودتر بگید امسال کربلا برشما چه گذشت.
    انقدم ما رو تشنه لب چشمه نگه ندارید.))))))
    پاسخ:
    سلام بر غائب بزرگ
    شما سرور ما هستین


    خوبی بچه ها بسیجی ها اینه که وام دار کسی نیستن. میخواد هاشمی باشه، احمدی نژاد باشه، یا ولایتی و قالیباف و جلیلی باشن.
    و اینکه فرمودین از بنده انتظار نمیرفت در مورد اکبر هاشمی اینجوری بنویسم و بعد تو پرانتز می نویسید البته مواضع ما در برابر ایشون مشخصه! میشه به من بگید نظر و مواضعتون در برابر شخص مورد بحث را؟؟؟

    و اما عصبانیت و ناراحتی حضرت آقا بخاطر اسم بردن از هاشمی و بی انصافی در مورد ایشون(تو مناظره ها) نبوده بلکه بخاطر خریت و حماقت بعضی از سیاسیون بود که باعث ایجاد فتنه شده بود و تو دراز مدت میبینیم شخص اکبر هاشمی هم دچار این اشتباه شدند و همچنان در اشتباه خود باقی مانده اند.

    ولی قبول دارم صحبت های آقا تو اون نماز جمعه کاملا ما رو از یک غفلت سیاسی بیدار کرد.
    اما کجای این متن اشتباه هست؟ کجاش حق آقای هاشمی رو پایمال کرده؟ مصاحبه ننگین این شخص با زیباکلام مشخص میکنه کار چند چنده.
    و بعد، ب نظرت اینکه آقا بارها تو سال 88 از نخبگان سیاسی که سکوت پیشه کرده بودند درخواست کرد اعلام موضع کنند و سعی در خاموش کردن آتش فتنه کنند، آیا آقای هاشمی اعلام موضع کرد؟ و سعی در خاموش کردن فتنه کرد؟

    امیدوارم ایشون برگرده به جایگاهی که قبلنها به دست آورده بود. اما با این روال هیچ بعید نیست جزو ریزش های انقلاب بشن...

    بهتره تو مواضع سیاسی صریح باشیم. 


    ایشالا سال بعد باهم میریم و خودت میای خاطره تعریف میکنی.
    ایشالا فاطمیه از اربعین مینویسم.

    یاعلی

  • سرباز منتـــظر
  • سلام م م م م م م م م م
    این م ها جبران عدم حضورمون بود <ی.

    اولا ممنون از پستون روشن نگرانتون
    دوما چند وقت پیش جناب ص به اصطلاح زیباکلام تشریف اوردن دانشگاه که حرفاشون،توجیه وتحلیل هاشون ،حمایتشون از سران فتنه،واینکه چرا بدون محاکمه درحصر به سر میبرند ما رو بیش از پیش باlove u s a بودنشون اشنا ومطمئن کرد.خصوصا حرفهای کاملا سطحی و مضحک ایشون درباره دانشجویان روشن فکر سال 88 و ابراز امیدواری از اینکه این فضا دوباره داره تو دانشگاه ها به وجود میاد.
    ولی نکته ی جالب سخنرانی ایشون چند دقیقه ی اخربود و متهم کردن ما که نماز جمعه،تریبون مجلس،رسانه و..همه دست شماست و...

    اگه به هر دو بپردازید خیلی بهتره استفاده میکنیم انشاالله

    انشاالله همه عاقبت به شهادت بشیم

    درپناه حق
    پاسخ:
    سلام علیک

    این آقا بیسواد تر از اون چیزی هست که فکر میکردم. اینها چهار چوب ذهنیشون پرشده از چرندیات غرب، به همین دلیل نمی تونن باورهای اسلامی رو درک کنند.

    انشالله
    یاعلی
  • سرباز منتـــظر
  • درباره ی حاجی خاطرات و انجمن هم انشاالله بعدا نظرمون رو عرض مینماییم
    علی الخصوص اینکه یکی از کفار قراره به ...واصل بشه .
    تو روایات خوندم که رسول الله فرمودن بعداز شخصی که نامش نام یک حیوان است>فهد>یوزپلنگ واز دور چشمش انحراف دارد و...
    عبدالله نامی می اید...

    یاعلی







    یاعلی ع

    پاسخ:
    سلام
    منتظر اون بعدا هستم.
    برای ما شخص مهم نیست، نظام و سیستم حاکمیت آل سعود مهمه که دعا برای نابودیش میکنیم. 
    وگرنه این به هلاکت برسه یک خوک دیگه میاد جایگزینش میشه

    دعا کنیم برای نابودی صهیونیزم و همه دارو دسته هایش


    علی مدد
    سلام
    میلاد بهانه خلقت و رئیس مکتب شیعه مبارک[گل][لبخند]
    پاسخ:
    سلام
    ممنون، همچنین. انشالله مدینه روزیتان شود.
    یاعلی
    سلام بر مجاهد ثابت قدم
    پاسخ:
    سلام بر برادر عزیزم...
    نظر خصوصیتون برای من حکم چالش آب سرد رو داشت...
    انت فی قلبی
    یاعلی
  • ... حسینی ...


  • از پاسخ من معلمان آشفتند

    بر دهانشان هر آنچه آمد گفتند

    اما به خدا هنوز من معتقدم

    از جاذبه تو سیب ها می افتند

    یا صاحب الزمان(عج)


    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">